Szukaj
Home / Informacje / Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

 

1. Reklamacje

1.1. W przypadku stwierdzenia wad usługi lub produktu otrzymanego od Digital 1, Klient ma prawo złożyć reklamację.

1.2. Reklamacje należy zgłaszać w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia za pomocą jednego z poniższych sposobów:

  • E-mail: info@digital1.pl

  • Telefon: +48 510 444 333

  • Pisemnie na adres: Drukarnia digital1, ul. T. Kościuszki 9, 81-704 Sopot.

1.3. W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać:

  • Numer zamówienia,

  • Opis wady lub niezgodności,

  • Ewentualne załączniki (zdjęcia dokumentujące wadę).

1.4. Digital 1 zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. O wyniku rozpatrzenia Klient zostanie poinformowany za pośrednictwem e-maila lub telefonu.

2. Zwroty

2.1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówienia, o ile usługa nie została w pełni wykonana za zgodą Klienta.

2.2. Aby odstąpić od umowy, Klient powinien przesłać oświadczenie o odstąpieniu:

  • E-mail: info@digital1.pl

  • Pisemnie na adres: Drukarnia digital1, ul. T. Kościuszki 9, 81-704 Sopot

2.3. W przypadku zwrotu Klient ponosi bezpośrednie koszty odesłania wydruków lub innych produktów do Digital 1.

2.4. Zwrot płatności następuje w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz zwrotu produktu, o ile jest to wymagane.

3. Adres do zwrotów

Drukarnia digital1
ul. T. Kościuszki 9
81-704 Sopot

4. Ważne informacje

4.1. Zwroty nie dotyczą produktów personalizowanych, które zostały wykonane na indywidualne zamówienie Klienta, chyba że zawierają wady wynikające z błędu Digital 1.

4.2. W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt: